22. 5. 2014

Součástí každého referenda by mělo být také adekvátní informování občanů a občanek o všech aspektech referenda včetně viditelné kampaně a masivního informování. Nic z toho však Praha 7 nedělá, místo toho utratila 110 000 za noviny, které nikdo nečte a další desítky tisící za letáčky s fotkou místostarostů Prahy 7 (ODS). Kam zmizí další peníze ze schválených 300 000 na celou kampaň Prahy 7, je velkou záhadou. 

„Naše informační kampaň k referendu je viditelná, kontaktní a levná. V zásadě suplujeme neschopnost radnice o referendu pořádně informovat. Provozujeme velmi navštěvovaný web (7bezhazardu.com), instalovali jsme 20 informačních panelů, vydali a rozeslali referendové noviny a každý den máme v ulicích cca 10 dobrovolníků informujících o hlasování v referendu. Vše nás to stojí cca 38 000 Kč,“ komentuje srovnání kampaní zastupitel Prahy 7 a iniciátor referenda o hazardu Ondřej Mirovský.

Kontakty: Ondřej Mirovský, tel. 724 833 286

Facebook